نهم مردادماه هزاروسیصدونودوپنج ساعت شش بعدازظهر خدا یه فرشته کوچولو به ما هدیه داد.یه فرشته که شد همه زندگی من و مامانش و ما به شکرانه این هدیه الهی اسمش رو "یسنا" گذاشتیم یعنی حمد و ستایش....