
نهم مردادماه هزاروسیصدونودوپنج ساعت شش بعدازظهر خدا یه فرشته کوچولو به ما هدیه داد.یه فرشته که شد همه زندگی من و مامانش و ما به شکرانه این هدیه الهی اسمش رو "یسنا" گذاشتیم یعنی حمد و ستایش. یسنا کوچولوی من...ما را در سایت یسنا کوچولوی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1

